Müşterilerinizi mutlaka karşılamalı ve böylece onlara “biz sizin varlığınızı fark ettik ve hemen sizinle ilgileneceğiz” mesajını vermelisiniz. Müşteriniz içeri girer girmez onunla göz teması kurmalı ve bir baş hareketi ya da bir gülümsemeyle onu fark ettiğinizi hissettirmelisiniz. Olumlu bir ifadeyle bir karşılama sözcüğü söylemelisiniz. Daha sonra da müşterinizin size verdiği ilk ipuçlarını veya firmanızın özelliklerini kullanarak bir diyalog başlatın.
Başlattığınız diyaloğu bir satış diyaloğu haline getirmezseniz, amaçsız ve bitmeyen bir diyalog olur. Bu nedenle satış konusunda inisiyatifi ele alın ve diyaloğu bir satış konuşması haline getirin.
Soysal Eğitim Danışmanlık
Müşteriyi Bekletmeden Karşılama
23 Haziran 2008 Pazartesi
Gönderen pazarlamadaöncü zaman: 6/23/2008
Etiketler: Müşteri Hizmetleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder