Dünyanın en büyük kahve perakendecisi olan Starbucks, yeni bir fiyat politikasına gidiyor.
Şirket, ABD Seattle'daki bazı mağazalarında 1 dolara kahve satmaya başlayacak. Starbucks, bu yeni fiyat politikasının henüz diğer şehirlerde veya ükelerde uygulanıp uygulanmayacağının belli olmadığını açıkladı. Şirket sözcüsü, "Seattle bölgesinde bir deneme yapıyoruz. Ancak bu deneme kesinleşmiş yeni bir stratejinin öncüsü değildir" ifadesini kullandı.
Starbucks, özellikle geçen sene tüketici harcamalarının yavaşlamasından dolayı zorlanmış ve düşük fiyat politikası uygulayan rakipleri karşısında yeni strateji arayışına girmişti. Şirket hisseleri 2007 yılını yüzde 40'dan fazla bir düşüşle noktaladı.
Şirket, ABD Seattle'daki bazı mağazalarında 1 dolara kahve satmaya başlayacak. Starbucks, bu yeni fiyat politikasının henüz diğer şehirlerde veya ükelerde uygulanıp uygulanmayacağının belli olmadığını açıkladı. Şirket sözcüsü, "Seattle bölgesinde bir deneme yapıyoruz. Ancak bu deneme kesinleşmiş yeni bir stratejinin öncüsü değildir" ifadesini kullandı.
Starbucks, özellikle geçen sene tüketici harcamalarının yavaşlamasından dolayı zorlanmış ve düşük fiyat politikası uygulayan rakipleri karşısında yeni strateji arayışına girmişti. Şirket hisseleri 2007 yılını yüzde 40'dan fazla bir düşüşle noktaladı.
Hürriyet
0 yorum:
Yorum Gönder