Yirmili yaşların henüz başında olan pazarlamacı adaylarının, artık 30 lu yaşlarI aşmış olanlara oranla daha başarılı olacağına inanıyorum Ve bu beni mutlu ediyor. Kendilerine olan öz güvenlerini sırtlarına yüklemiş gülmeyi ve eğlenmeyi seven bu arkadaşlar sosyal olarakta daha pozitifler. Pazarlamacının taşıması gereken en önemli özelliklerden biridir kendine güven ve sosyallik. Dolayısı ile bu silahı kuşanmış genç pazarlamacılar piyasada kendine kolay yer bulacak gibi görünüyor. Pazarlamacılığı kendine meslek edinecek olan genç arkadaşların eğer okumak ve süreli yayınlardan en az birine üye olmak gibi bir alışkanlıklarıda olursa onları tutabilene aşkolsun.Elbette onları şanslı kılan çeşitli etkenler var, en başka internet gerçeği. İnternetten öğrenebilecekleri okadar çok şey varki; o henüz kirlenmemiş pazarlamacı kimlikleri internetle dans etmeye başladığında yeni bir akım bile başlatabilirler.Ekonomik istikrar bir başka şansları; piyasada mevcut paradan para kazanma döneminin kalkmasıyla yatırım ve ticaret girişimciliğinin artması onlara çeşitliliği sağlamaktadır. Bu çeşitlilik içerisinde bilgilerine eş olan ürünlerle piyasada rahat yer edinebilirler.Toplum eğitimi ise diğer bir ayrıcalıkları; yalnızca kendileri değil çevrede daha bilinçli ve eğitimli bu da daha kolay anlayabilmelerini sağlamakta ve ürünlerini anlatmakta zorluk çekmemelerini beraberinde getirmektedir.
Kısaca bu dönem genç pazarlamacılarının dönemi. Eskimiş pazarlama stratejilerini bir kenara bırakıp kendileri yeni bir akım üretmeli ve neşeleriyle, sosyallikleriyle piyasaya yepyeni bir anlayış getirmeliler, bu kabiliyetleri var.E o zaman çekilin yoldan gelenlerin söylicekleri var...
Kısaca bu dönem genç pazarlamacılarının dönemi. Eskimiş pazarlama stratejilerini bir kenara bırakıp kendileri yeni bir akım üretmeli ve neşeleriyle, sosyallikleriyle piyasaya yepyeni bir anlayış getirmeliler, bu kabiliyetleri var.E o zaman çekilin yoldan gelenlerin söylicekleri var...
0 yorum:
Yorum Gönder