3 Ocak 2008 Perşembe


Yaşamı dudaklarından öpmek geldi içimden,kıymet bilmez acılara yenik düşen yüreklerden sıyırmak istedim kendimi. Bugun farklı açtım güne gözlerimi. Çığlıklara tıkayıp kulaklarımı türküler fısıldadım dakikalarca. Ruhumu okşarken adımlarım, hava pusluymuş ; duymadım...yirmiyi özledim bugün. Kaç yıl geçti üstünden özlemeyişimin. Dönüp bakmalar kar kaldı sanmışım yanıma.Adımları hızlanan mevsimleri karıştırıyormuyuz ne.Sanki bahardı bugün, sanki sabah uyanışımın nedeni komşu köyün susmaz horozu. Bugün asık değil ifadem. Ruhikizim kendimmiş meğer..
İbrahim KOÇ

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ruhikizim kendimmiş meğer..
İNSANIN İÇSEL YANLIZLIĞINI, SADECE KENDİNE AİT OLUŞUNU ANLATAN EN İYİ CÜMLELERDEN BİRİ.. MUTLULUĞU BAŞKASINDA , HEP "O" NUN GÜLÜŞÜNDE,DOKUNUŞUNDA,SEVİŞİNDE ARAMAK KENDİNE HAKSIZLIK DEĞİLMİ İNSANIN... DÖNÜP BAKSAK BİZE,KENDİMİZE TAA İÇİMİZE ORDA DEĞİLMİ ASIL HUZUR,ASIL BEN,MUTLULUK.. TEMBELİZ GALİBA,DUYGU TEMBELİ.. KENDİMİZDE ARAMAK YERİNE HAZIR OLANI İSTİYORUZ HERDEFASINDA.. SEVENİ,SAHİP OLANI,BAŞKASINI,BUNA BAĞLIYORUZ TÜM GÜLÜŞLERİMİZİ. İNSAN KENDİNİ SEVMELİ ÖNCE KENDİNE DOST,YAR,SEVDALI OLMALI Kİ SEVMEYE,SEVDİRMEYE TECRÜBELİ OLSUN.. TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİM..BİR KEZ DAHA İNSANIN EN ÇOK KENDİNE MUHTAÇ OLDUĞUNU ANLATTIĞIN İÇİN. HEMDE TEK BİR CÜMLEYLE.. SENİ SEVİYORUM..

Adsız dedi ki...

İbrahim&€RGÜL Koçu kutluyorum..

Adsız dedi ki...

yine harikalar yarattın ibrahimcim:)her zamn ki gibi harikasıınnn:)ellerine sağlıkkkk:)