Turquality Nedir?
Turquality projesinin amacı, markaları uluslararası pazarlara taşımak, bu yolculukta onlara destek olmak. Ancak bu destek sadece finanstan ibaret değil. Yani DTM bu projeye, "Biz parayı verelim; firmalar da gitsin dünya markası olsun, dünyada seslerini yükseltsin" diye bakmıyor...
Şirketlerin büyüyüp dünya pazarlarına yayılması için gerekli finansal destek elbette önemli. Hem de bütün ayrıntılar düşünülerek yapılmış bir destek bu. Ancak bu işin sadece görünür, elle tutulur yönü. Bir de projenin gözle görülmeyen destekleri var ki, özellikle küçük ve orta ölçekli Türk şirketleri için adeta bir piyango...
Piyango diyoruz çünkü, proje kapsamına girmek için başvuran şirketler bu sayede Deloitte, Werner, ACNielsen,Trout&Partners gibi dünya çapında söz sahibi danışmanlık, yönetim, denetim ve araştırma şirketleriyle birlikte çalışma şansına sahip oluyorlar. Ayrıca, yönetim ve pazarlama konusundaki bilgilerini artırmak için, yine projenin iş ortaklarından Koç ve Sabancı Üniversitesi’nde "yönetici geliştirme" programlarına katılabiliyorlar...
Kaynak: Para Dergisi
Turquality Nedir?
14 Ocak 2008 Pazartesi
Gönderen pazarlamadaöncü zaman: 1/14/2008
Etiketler: Dış ticaret, marka
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder