Türkiye Haluk ULUSOY Federasyonu

18 Ocak 2008 Cuma

Reklamın genel amacı; hedef tüketicilere bir ürün veya bir hizmeti duyurmak, ürüne, markaya, işletmeye karşı tüketicilerde olumlu bir eğilim oluşturmayı sağlamaktır. Diğer bir deyişle reklam, doğrudan satış ya da kar sağlamayı kolaylaştırmaya yönelik iletişim kurmaktır. Buna göre reklam; hedef tüketiciyi, reklamı yapılan ürünün ya da hizmete ilişkin farkında olmamaktan olmaya, reklam mesajını anlamaya, önerilen satış vaadini kabul ile satın alma arzusu yaratarak hedef tüketicileri satın alma davranışına yöneltmeyi amaçlar.
Reklamın, ister uzun vadede isterse kısa vadede satış amacını taşısın şu ortak amaçları içerir;
Tüketiciyi ya da aracıya bilgi vermek, ürün ya da hizmeti hatırlatmak ve satışa ikna etmek, Mal ya da hizmetin satışını sağlamak, Mal ya da hizmete karşı talebi artırmak,

Sanırım hepimiz reklam ve ana amaçlarını kısaca anlamış bulunuyoruz. Son dönemde görsel ve yazılı medyada bir FUTBOL FEDERASYONU reklamı almış başını gidiyor. Reklamın ana teması tek yürek olmaya davet etmek ve hepimiz biliyoruzki Türkiye Futbol Federasyonu tüzel ve özerk bir yapıya sahip. Yani hiç bir kişiye,isme mal edilemez.Peki, son dönemde yayımlanan TFF reklamında bir isim öne çıkmıyormu. Haluk Ulusoy. Başlı başına bir Haluk Ulusoy reklamını TFF adına halka sunmak ve halktan toplanan parayla bunu yapmak nasıl bir curettir merak ediyorum. İlginç olan o kadar medya ordusundan ve köşe yazarlarından buna tek bir eleştİri dahi gelmemesi.Türkiye Futbol Takımı deyince zaten tüm Türkiye tek bir heyecan ve yürekle takımımızı destekliyoruz. Bunun için ayrıca bir reklama ve Haluk Ulusoy adını lanse ederek yapılmasına ne gerek var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizim paralar nereye gidiyor belli oluyor.