SÖYLE SÖYLEYEBİLİRSEN VE ACUN GERÇEĞİ

29 Ocak 2008 Salı

Acun Ilıcalı ile ilgili bir ropörtajını yayımlamıştım.O adam da ilginç birşeyler var. Hazırladığı her proje bir şekilde başarılı oluyor. Gerek konuşma tarzı gerekse mimikleriyle tam bir pazarlama edasıyla hareket ediyor. Sunumları kusursuz. HeyEcanını izleyiciye öyle aktarıyorki tarz yapmış kendine.
Sohbetleri sıkıcı değil, dinlerken eğleniyor insan. En önemlisi de yapmacık değil.


Yaptığı tüm programlara sponsor olmak için savaşıyor tüm markalar ve son olarak SÖYLE SÖYLEYEBİLİRSEN. Daha taptaze bir meyve iken VARMISIN YOKMUSUN hiç korkmadan yeni bir projeyle yine ekranlarda.
Tüm eleştrilere rağmen adam işinin hakkını veriyor. Altyapısı genelde ABD ye ait olan programları Türkiye'ye uyarlamakta üstüne yok, dediğim gibi öyle hoş ikna ediyorki izleyici ilk programda ekrana kilitleniyor.
Bu programın mükemmel bir yapım olduğunu göstermez elbette (-ki bence değil)ancak bunu pazarlamayı iyi biliyor.Ne denirki; böyle bir pazarlama müdürü olan şirketin satışlarını tahmin edemiyorum..
Bir çok ülke gezmiş ve birçok kişiyle dialog kurmuş olmasının çok olumlu etkileri var bu yapısında. Böyle imkanlara birçok kişi sahip olamaz. Acun'un şansıda burada işte.
Her ne kadar başarısız bir öğrencilik geçirmişte olsa kendine güvenle bu eksikliğinide ortadan kaldırmış.
Sonuç olarak bir pazarlamacıda olması gereken tüm özellikleri taşıyor.

0 yorum: