En İyi Reklam Kitabı

12 Mart 2008 Çarşamba


Effie 2007’de ödül alan reklam kampanyaları bir kitapta toplandı. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen “Effie 2007 Reklam Etkinliği Ödülleri” yarışmasında kazanan kampanyaların yer aldığı “Effie 2007 Kazananlar” kitabı yayımlandı.

Reklamcılar Derneği Başkanı Cem Topçuoğlu, yarışmanın 24 ülkede gerçekleştirildiğini ve etkili reklam yönetimi için referans niteliği taşıdığını söyledi. Topçuoğlu, yarışmada sadece yaratıcı reklamların değil, hedefine ulaşmış ve sonuç almış reklamların ödüllendirildiğini söyledi. Topçuoğlu Effie kelimesinin “verimlilik” (efficiency) ve “etkinlik” (effectiveness) kelimeleri kısaltılarak oluşturulduğunu da sözlerine ekledi.

Yarışmada 34 kampanya ödül almış, 5 kampanyaya da Altın Effie verilmişti. 1.500 adet basılan “Effie 2007 Kazananlar” adlı kitap, 45 YTL’den satışa sunuldu.

Kitap, öğrencilere yüzde 30 indirimli satılacak.Reklamcılar Derneği ile Reklamcılık Vakfı’nın Genel Müdürü Ayşegül Molu da reklam pazarının gelişmesi için KOBİ’lerin marka yaratma potansiyelini artırmak gerektiğini kaydetti. Bu nedenle Birleşmiş Milletler Uluslararası Ticaret Merkezi’yle “KOBİ Okulu” adı verilen bir proje geliştirildiğini söyleyen Molu, bu kapsamda her yıl 1-2 KOBİ’nin markalaşacağını kaydetti.

0 yorum: