Promosyon ürünleri her gün ve hatta gün içinde birkaç kez kullanılır. Onlara bakılır, onlarla yazılır, üstlerine bir şeyler koyulur ve üzerinize giyilir, direk ya da bilinçaltına yönelik reklam mesajlarının iletilmesinde diğer birçok temel faaliyetle birlikte hizmet verirler.
Bir ürünün genel maliyetini alıp (kesin maliyet miktar, baskının zorluğu, baskıdaki renkler ve diğer detaylar dolayısıyla değişebilir) baskının görülme sayısına bölerek baskı başına maliyetiniz hakkında genel bir fikir edinebilirsiniz.
Not Defterleri
Bir ürünün genel maliyetini alıp (kesin maliyet miktar, baskının zorluğu, baskıdaki renkler ve diğer detaylar dolayısıyla değişebilir) baskının görülme sayısına bölerek baskı başına maliyetiniz hakkında genel bir fikir edinebilirsiniz.
Not Defterleri
50 sayfalık bir not defterini alan kişi her sayfaya basılı olan ilgili mesajı minimum 50 kere görecektir. Eğer yazılan notlar başka kişilere verilirse, görülme sayısı iki ya da üç katına çıkacaktır.
Kahve Kupaları
Bir kahve bardağındaki mesaj günde 10 kez görülebilir.
Saatler
İnsanlar yaklaşık olarak bir saat içinde iki kere saatlerine bakarlar. Eğer gün içinde 16 saat uyanık kalıyorlarsa saatlerine bakacaklar ve bu sayede mesajı 32 kere göreceklerdir. Üç senelik garantiyle görülme oranı 35.040 olacaktır
Takvimler
Takvimler
Bir takvimdeki mesajı kişi evdeyse günde iki ya da üç kez ve ofisteyse beş-altı kez görecektir. Günde üç kere göreceğini farz edersek (bir senede 365 gün var), bu 1095 kere göreceği anlamına gelir.
Oyun Kartları
Oyun Kartları
Bir saatlik bir oyunda, oyuncular kartların üzerindeki mesajı 500’den fazla defa göreceklerdir.
Yukarıda birkaç ürünle örneklediğimiz ve daha nice örneklerini sıralayabileceğimiz rakamları maliyete bölerseniz ve bu sayede maliyet hesaplamaları yapılırsa promosyon ürünlerinin gücünün maliyetlerine oranı ortaya çıkacaktır.
Kaynak: PromoTürk/kobifinans
0 yorum:
Yorum Gönder