Reklâmcılar Derneği, 2007 yılının ilk yarısına ait reklam yatırımlarını açıkladı. Bu yılın ilk yarısında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 14’lük bir büyüme tesbit edildi. Geçen yıl ilk 6 aydaki 1,2 milyar YTL’lik harcama bu yıl 1,4 milyar YTL’ye yükseldi.
Reklâm pastasında en büyük payı televizyon kanalları aldı. TV kanallarının yüzde 53’lük dilimini yüzde 31 ile gazeteler izliyor. Açıkhava reklâmları yüzde 6 pay ile 85 milyon YTL’ye ulaşırken radyo ve dergiler ancak yüzde 4’er pay alabildi. İnternet sitelerinde yayınlanan reklâmların bütçesi 20 milyon YTL’ye ulaşırken, sinemalara harcanan 18 milyon YTL’yi geçti.
Seçimden sonra sektörde bir canlanma gözleyen dernek, finansal kriz dalgasının daha fazla büyümemesi durumunda bu yıl yüzde 15 artışla 3,7 milyar YTL düzeyinde kapanacak.
kaynak : aksiyon dergisi
Reklâm harcamaları yüzde 14 arttı
17 Aralık 2007 Pazartesi
Gönderen pazarlamadaöncü zaman: 12/17/2007
Etiketler: REKLAM
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder