Pazarlamada stratejilerin yoğunluk kazanması ve çabaların doğru oarantılı getiri sağlamasıyla yeni fikirlerin doğuşu elbette olağandır.
Seth Godin best seller olan kitabıyla pazarlama alanındaki fikirleri ile bütün dünyada yankı uyandırdı. bu yaklaşımda ; müşterinin onayına ve güvene dayalı, uzun vadeli bir pazarlama anlayışıyla şirketlerin başarıyı yakalayabileceğini savuunuyor.
Birebir pazarlama yerini yoğun pazarlamaya bırakmaya başlamışken bu dönemde büyüme odaklı ve uzun vadeli pazarlama çabaları ön plana çıktı.
İzine Dayalı Pazarlama / Seth Godin (permission marketing )
18 Aralık 2007 Salı
Gönderen pazarlamadaöncü zaman: 12/18/2007
Etiketler: PAZARLAMA
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder